Ετικέτες

Κυριακή 2 Ιουλίου 2017

Discussion about: May and June 2K17

Hellooooo!!! Τι μου κάνετε; Το ξέρω είμαι απαράδεκτη αλλά αυτή τη φορά ήρθα για να μείνω. Και όχι μόνο! Θα κάνω πρόγραμμα και από εδώ και στο εξής να ξέρετε πως θα ανεβαίνει post ΚΑΘΕ Κυριακή και +αν προλαβαίνω κάποια άλλη μέρα της εβδομάδας. Πάμε όμως να περάσουμε στο σημερινό μας θέμα που είναι ο Μάιος και ο Ιούνιος. Θα διαβάσετε λοιπόν για αυτά που δοκίμασα, που άκουσα, που είδα, που διάβασα και γενικά για ό,τι με απασχόλησε τους 2 αυτούς μήνες. 




Θα ξεκινήσω με προιόντα και συγκεκριμένα με ένα άρωμα. Είναι το άρωμα που φοράω συχνότερα απο κάθε άλλο. Είναι από την Britney Spears και ονομάζεται fantasy. Αν και δεν είμαι καλή στο να περιγράφω μυρωδιές θα προσπαθήσω!! Θεωρώ ότι είναι ένα γλυκό άρωμα, καθόλου βαρύ και απόλυτα καλοκαιρινό. Αν και τα αρώματα και οι μυρωδιές είναι τελείως υποκειμενικές, θα σας πρότεινα να πάτε σε ένα μαγαζί και να το μυρίσετε. 



 Θα συνεχίσω με ένα προιόν μακιγιάζ και είναι η πούδρα studio fix από MAC. Ό,τι και να πω για αυτή τη πούδρα θα είναι σίγουρα λίγο. Είναι μια πούδρα φοβερά καλυπτική, που αφήνει ένα τέλειο τελείωμα. Σίγουρα αυτή η πούδρα αξίζει τα χρήματα της και σας την προτείνω οπωσδήποτε. 




Τελευταίο προιόν που θα σας μιλήσω είναι ένα concealer. Είναι από τη Maybelline New York και είναι το πολύ γνωστό Instant Anti-Age. Ίσως να έχετε ακούσει αρκετά για αυτό. Θα πω λοιπόν κι εγώ τα ίδια. Είναι εξαιρετικό προιόν. Καλύπτει τέλεια τους μαύρους κύκλους και δεν μπαίνει στις λεπτές γραμμές των ματιών. Το μόνο αρνητικό του είναι ότι έχει πολύ μικρή ποσότητα και τελειώνει πολύ πολύ εύκολα. 



Φεύγω από τα προιόντα και πάω σε ένα βιβλίο που είχα την ευκαιρία να διαβάσω μέσα στον Ιούνιο. Είναι Το χρώμα του φεγγαριού της Αλκυόνης Παπαδάκη. Πρώτη φορά διαβάζω Αλκυόνη Παπαδάκη και μπορώ να πω πως μου άρεσε πολύ! Σίγουρα δεν είναι κάτι ανάλαφρο κι ευχάριστο, αλλά είναι σίγουρα ένα βιβλίο που αξίζει να το διαβάσει κανείς, καθώς έχει και πολλά διδακτικά κομμάτια. 

Μικρό απόσπασμα: Σήμερα πάντως ζω. Ξέρεις πόσο σπουδαίο είναι αυτό; Τώρα είμαστε μαζί! Σου σφίγγω τα χέρια, σε κοιτάζω στα μάτια. Μην αφήνεις ποτέ σου το σήμερα να μαραίνεται. Μην αφήνεις τη ζωή να χάνεται σαν την άμμο μέσα από τα δάχτυλά σου. Ζήσε! Μη βάζεις το σήμερα ενέχυρο σε αυτό που εννοούνε μερικοί μουχλιασμένοι αύριο. Το σήμερα είναι δικό σου, φίλε. Αγάπησέ το. 


Προχωράω σε ταινίες. Θα σας μιλήσω για δύο που απασχόλησαν γενικότερα την κοινή γνώμη αυτούς τους μήνες. Η πρώτη είναι Οι πειρατές της Καραιβικής: Η εκδίκηση του Σαλαζάρ. Αν και οι ταινίες αυτές δεν είναι του γούστου μου, μπορώ να πω πως η συγκεκριμένη ήταν μια ευχάριστη έκλπηξη για εμένα. Μου άρεσε πάρα πολύ, όχι μόνο σαν υπόθεση, αλλά και τα γραφικά της, οι σκηνές της, η σκηνοθεσία και οι ερμηνείς των ηθοποιών. Ήταν μια τανία που με έκανε να γελάσω, να αγχωθώ και να συγκινηθώ ιδιαίτερα. Σας την προτείνω σίγουρα. 




Η επόμενη ταινία είναι Η Μούμια με τον Τομ Κρουζ. Μια ταινία που ήταν η νούμερο 1 δημοφιλέστερη ταινία για αρκετές εβδομάδες. Πάλι θα πω πως οι ταινίες αυτές δεν είναι στις προτιμήσεις μου. Αυτή λοιπόν η ταινία δεν μου άρεσε καθόλου. Δεν μου άρεσε γιατί ήταν δεν κατάφερε να κεντρίσει την προσοχή και το ενδιαφέρον μου, με αποτέλεσμα να βαριέμαι που την βλέπω και να σκέφτομαι πως σπαταλάω τόσο χρόνο από τη ζωή μου άδικα. Δεν την απορρίπτω όμως, καθώς ήταν μια καλογυρισμένη ταινία και σε όσους αρέσουν οι ταινίες περιπέτειας και επιστημονικής φαντασίας, μπορεί να τους αρέσει περισσότερο. 



Κλείνω με ένα μαγαζί που σας προτείνω. Θεωρώ πως οι περισσότεροι Αθηναίοι θα το ξέρουν, αλλά μπορεί να μην έχουν καταφέρει να πάνε ακόμα. Είναι το nalu cafe στην παραλιακή. Αυτό το μαγαζί είναι η καλύτερη επιλογή για το καλοκαίρι, εφόσον έχει πολύ όμορφη θέα στη θάλασσα, ωραίους καφέδες και ποτά, μουσική για όλα τα γούστα και σίγουρα θα σας χαρίσει στιγμές γαλήνης και χαλαρώσης (ειδικότερα στα πουφ που είναι στην παραλία). Όσοι δεν έχετε πάει να πάτε οπωσδήποτε. 


 Ευχαριστώ πολύ που διαβάσατε το post αυτό. Μπορείτε να γίνετε μέλη στο blog μου, καθώς και να με ακολουθήσετε σε facebook & instagram. Θα τα πουμε πολύ πολύ σύντομα. Να περνάτε καλά! Φιλάκιαα! 


 Με αγάπη, Μαρίνα

~...Ό,τι μπορείς να ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις...~  

Camera: Samsung Galaxy A5 (2015) phone
Photo editor: Photo Grid

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου