Ετικέτες

Τετάρτη, 1 Φεβρουαρίου 2017

BIG EMPTIES vol.5 (L'oreal, Essence κ.α) + I AM BACK!!

Και ναι! Επιτέλους το αποφάσισα! Είμαι πίσω! Το σκεφτόμουν εδώ και πάρα πολύ καιρό πως ήθελα να επανέρθω στον χώρο του blogging αλλά όλο αυτόν τον καιρό δεν έγραφα post γιατί βαριόμουν δεν είχα καθόλου χρόνο. Όμως πρέπει να αρχίζω να ξεκλέβω από τις υποχρεώσεις μου χρόνο και να γράφω τουλάχιστον 1 post την εβδομάδα. Οπότε πάμε πάλι να ξεκινήσουμε και να σας παρουσιάσω τα σκουπίδια μου ή αλλιώς τα empties μου ή αλλιώς τα  προιόντα που τελείωσα και έχω μια ολοκληρωμένη άποψη για αυτά. Ξεκινάμεε..



Ξεκινώ με το σαμπουάν και το μαλακτικό της σειράς Elvive της L'oreal που είναι με δράση αργίλου για αναζωογόνηση. Αυτή η σειρά πραγματικά ότι υπόσχεται το κάνει. Αφήνει τα μαλλιά ιδιαίτερα λαμπερά και μαλάκα, καθώς και δεν λαδώνουν καθόλου μα καθόλου εύκολα. Είναι μια σειρά που σίγουρα στο μέλλον θα την ξαναπροτιμήσω. Βάζω 9/10. 


Ύστερα έχω πολλά πακετά δίσκων ντεμακιγιάζ. Έχω 3 της septona που δεν θα μιλήσω πολύ αφού ξέρετε την απέραντη αγάπη που τους έχω. Είναι μαλακά, είναι 100% βαμβάκι, κάνουν εξαιρετικά τη δουλειά τους, βγαίνουν πολλές φορές σε προσοφορά και τους βάζω άνετα 10/10.

Το άλλο πακέτο είναι από Cotton Sound και μπορείτε να τους βρείτε στο Oggi. Ήταν απαλοί, αφού ηταν 100% βαμβάκι, αλλά διαλύοταν και πολύ εύκολα και άφηναν πολλά υπολείμματα. Δεν θα τους προτιμήσω πάλι και τους βάζω ένα 4.5/10.



Περνάμε σε ένα ξεβαφτικό ματιών και αυτό είναι από Oriflame και τη σειρά The One. Αφαιρεί τέλεια το μακιγιάζ και το αδιάβροχο και το κανονικό, αφήνει την περιοχή των ματιών και τις βλεφαρίδες ιδιαίτερα ενυδατωμένες και είναι ένα ντεμακιγιάζ που σίγουρα με πρώτη ευκαιρεία θα το πάρω ξανά. Άνετα 10/10.

Έχω ένα αφρόλουτρο από Fa και είναι το magic oil με μυρωδιά Pink Jasmine. Μύριζε πολύ όμορφα κι αυτή η μυρωδιά έμενε στο δέρμα και στο μπάνιο για λίγο. Άφηνε το δέρμα πάρα πολύ μαλακό και ενυδατωμένο και ίσως κάποια στιγμή να το ξαναπάρω. Ήταν οκ οπότε βάζω ένα 8.5/10.


Πάω τώρα στο γνωστό αφρό για ακνεικά δέρματα της FrezyDerm. Νομίζω πως έχω τελειώσει 3 μπουκάλια από αυτο τον αφρό. Γενικά είναι πολύ καλός και ιδιαίτερα στην αρχή μου έκανε εξαιρετική δουλειά αλλά νομίζω πως πια τον συνήθισε το δέρμα μου οπότε δεν βλέπω διαφορά. Σας προτίνω όμως να τον δοκιμάσετε. Βάζω 9/10.

Άλλο ένα καθαριστικό προσώπου που τελείωσα είναι της Castalia για ευαίσθητα δέρματα. Ήταν ένα απλό υγρό που άφηνε το δέρμα ενυδατωμένο και καθαρό. Δεν ξέρω αν θα το ξαναάρω. Δεν μπορώ να πω πως με ενθουσίασε. Βάζω 6.5/10. 


Συνεχίζω με 2 concealer της Essence για υψηλή κάλυψη από τη σειρά all about matt. Δεν θα πω τίποτα αφού μπορείτε να διαβάσετε το ολοκληρωμένο review που έχω εδώ. Θα του βάλω 8.5/10.

Έχω μια μάσκα προσώπου του Korre με πράσινη άργιλο. Άφηνε το δέρμα ενυδατωμένο, καθαρό και ελαστικό. Μου άρεσε αλλά δεν ξετρελάθηκα. Του βάζω 6/10. 


Περνάω σε μια ενυδατική ημέρας από τη Nivea που την έχω πάρει από τα Oggi. Ήταν μια απλή κρέμα που ενυδάτωνε το δέρμα πάρα πολύ καλά. Ίσως κάποια στιγμή την ξαναπάρω. Της βάζω 8/10.

Θα συνεχίσω με ένα Foundation. Αυτό είναι το fit me της maybelline new york στην απόχρωση 125. Δεν θα σας πω πολλά γιατί το έχω πάρα πολύ καιρό στο κουτί των empties. Ίσως πάνω από χρόνο και δεν θυμάμαι. Αυτό που θυμάμαι είναι πως ήταν ενυδατικό, καλυπτικό και αρκετά καλό. Θα του βάλω ένα 8.5/10


Μέσα στο καλοκαίρι τελείωσα μια μάσκα μαλλιών από τη mil mil professional. Ήταν τεράστεια συσκευασία με 4ευρώ και την είχα βρει μια φορά στο Hondos αλλά δεν την ξαναδα από τότε. Τέλος πάντων είχε αργανέλαιο και άφηνε τα μαλλιά τόσο μαλακά και λαμπερά. Αν την δείτε πουθενά βουτήξτε την. Βάζω 10/10 (είμαι πολύ καλή ντάξει).

Τελειώνω με μαντηλάκια ντεμακιγιάζ από Byphasse. Ήταν πολύ οικονομικά και είχε πάρα πολλά μέσα, αλλά δεν μου άρεσαν. Μου ερέθιζαν τα μάτια και δεν αφαιρούσαν καλά το μακιγιάζ. Ήταν καλά πάντως για διάφορες χρήσεις όπως να καθαρίζω τα χέρια μου ή τις συσκευασίες ή να τα χω μαζί μου στη τσαντα. 


Αυτά ήταν όλα τα προιόντα που είχα να σας δείξω. Δεν έχει τελειώσει το κουτί μου όμως καθώς έχω ακόμα πολλά άδεια προιόντα που πρέπει να σας δείξω. Γίνετε μέλη στο blog μου ώστε μην χάσετε κανένα ποστ. Ακολουθήστε με σε facebook, instagram και snapchat και θα τα πούμε σύντομα. Φιλιά πολλά. 

Με αγάπη, Μαρίνα

~...Ό,τι μπορείς να ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις...~  

Camera: Samsung galaxy A5 phone
Photo editor: Be funky.gr