Ετικέτες

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016

The Good & The Bad ⚫ Ιούνιος 2016

Γεια σας κορίτσια μου! Πάλι άργησα το ξέρω, αλλά το καλοκαίρι μία από δω, μία από κει λίγο πολύ όλες ξεφεύγουμε από το πρόγραμμά μας. Σήμερα αποχαιρετούμε τον μήνα Ιούνιο ερχόμαστε ακόμα ένα βήμα πιο κοντά στις καλοκαιρινές διακοπές και καλωσορίζουμε τον Ιούλιο. Τον προηγούμενο μήνα δεν δοκίμασα πολλά νέα προιόντα, για αυτό και δεν έχω να σας δείξω αρκετά. Πάμε να δούμε όμως τι αγάπησα και τι όχι μέσα στον Ιούνη. 



Στο Haul από το Wish που μπορείτε να το διαβάσετε εδώ σας είχα μιλήσει για τα real techniques πινέλα. Από τότε που τα κράτησα στα χέρια μου τα λάτρεψα. Δεν περνάει μέρα που να μην τα χρησιμοποιήσω στο μακιγιάζ μου. Προσωπικά πιστεύω ότι είναι τα αυθεντικά, διαφορετικά είναι μια καλή απομίμηση που αξίζει. Σύντομα θα έρθει και ολοκληρωμένο review. Τους βάζω χωρίς δυσκολία ένα 10/10.


Ύστερα έχω ένα primer από τη W7 και είναι το prime magic το πράσινο camera ready. Δεν ξέρω αν το πράσινό του χρώμα προοριζόταν για να καλύψει τις κοκκινίλες από το πρόσωπο, πάντως σίγουρα δεν έκανε κάτι τέτοιο. Απλά έκανε το δέρμα λίγο πιο ελαστικό. Δεν έκανε τίποτα άλλο. Του βάζω ένα 4.5/10


Επόμενο αγαπημένο του Ιουνίου, είναι από Annie το magic mat lipcolor 12h. Αρχικά πρώτο θετικό του είναι η απίστευτα χαμηλή τιμή του, επειδή κάνει μόλις 1€!!!!!!!!!!  Επίσης έχει καταπληκτική απόδοση χρώματος και φανταστική διάρκεια καθώς όλη τη νύχτα ό,τι κι αν πιείτε, δεν πάει πουθενά. Δύο αρνητικά που έχω όμως να σημειώσω είναι ότι δεν έχει καλό στόπερ, οπότε βγαίνει υπερβολική ποσότητα, αλλά και ξηραίνει τα χείλη. Του βάζω όμως χαλαρά και σε αυτό 10/10.


Στη συνέχεια έχω να σας δείξω ένα σετ με ξυραφάκια από Bic τα miss soleil, τα οποία δεν μου άρεσαν καθόλου. Για το λόγο ότι και τα τέσσερα ξυραφάκια σταμάτησαν να κόβουν από τις πρώτες 3-4 χρήσεις. Αυτό όπως καταλαβαίνετε ήταν πολύ εκνευριστηκό επειδή δεν τα λες και φτηνά για ξυραφάκια. Θα του βάλω με επιείκια 2/10.



Το βιβλίο που διάβασα μέσα στο μήνα είναι του Paulo Coelho ο αλχημιστής. Μου άρεσε αρκετά γιατί έχει ενδιαφέροντα κομμάτια κατά όλη τη διάρκεια της ιστορίας. Επιπλέον περνάει όμορφα μηνύματα πίστης, αισιοδοξίας και θετικής ενέργειας. Δεν ήταν λίγες οι φορές όμως που γινόταν λίγο βαρετό. Του βάζω 8.5/10.



Από σειρές αυτόν τον μήνα τελείωσα την πρώτη σεζόν από το American Horror Story. Ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα σειρά που σε κρατούσε σε αγωνία κάθε λεπτό επεισοδίου. Ανυπομωνώ να προχωρήσω στους επόμενους κύκλους. Της βάζω 9.5/10.


Αυτόν τον μήνα κάπως κόλλησα με τις ταινίες κινουμένων σχεδίων και είδα πολλές. Από αυτές όμως μόνο 2 ξεχώρισα. Η πρώτη είναι ο μπαμπούλας Α.Ε (2001) και η δεύτερη είναι οι μπαμπούλες πανεπιστημίου (2013). Σαν ιστορία η δεύτερη ταινία της σειράς προηγείται της πρώτης. Μου άρεσαν και οι δύο ταινίες πάρα πολύ, καθώς ήταν πολύ αστείες και σε κρατούσαν σε κάποιου είδους αγωνία. Συμπάθησα πάρα πολύ το μικρό πράσινο τερατάκι, αλλά και την γλυκήτατη μπου. Χωρίς δεύτερη σκέψη βάζω σε όλη τη σκέψη και τη δημιουργία ένα 10/10.


Τέλος θα σας μιλήσω για ένα γεγονός κι αυτό είναι η απίστευτη συναυλία του λατρεμένου μου Γιώργου Μαζωνάκη που έλαβε χώρα στην Νίκαια το Σάββατο 25 Ιουνίου. Ήταν για ακόμη μια φορά μοναδικός και ανατρεπτικός όπως πάντα. 



Ευχαριστώ πολύ όσες διαβάσατε αυτό το post. Αφήστε μου στα σχόλια το δικό σας αγαπημένο του Ιουνίου και θα τα πούμε σε μία επόμενη ανάρτηση. Φιλάκιααα!  

 Με αγάπη, Μαρίνα

~...Ό,τι μπορείς να ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις...~  

Camera: Nikon Coolpix s3700
Photo editor: Be funky.gr  

   

  




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου