Ετικέτες

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2016

The Good & The Bad ⚫ Μάιος 2016

Χαίρεται, Χαίρεται!! Σήμερα εγκαινιάζω μια νέα σειρά αναρτήσεων στο blog μου που θα λαμβάνει τόπο κάθε μήνα. Αυτό είναι το The Good & The Bad. Ναι, ναι καλά μαντέψατε... Κάθε μήνα θα μιλάμε για τα προιόντα που αγάπησα, αλλά και προιόντα που με απογοήτευσαν μέσα στον μήνα. Πάμε να δούμε ποια ήταν αυτά τα προιόντα μέσα στο μήνα Μάιο.






Ξεκινάω με ένα σαμπουάν κι ένα μαλακτικό από τη L'oreal και τη σειρά Elvive, τα οποία είναι από τη σειρά με τους 3 τύπους αργίλου για αναζωογόνηση. Υπόσχεται λαμπερά μαλλιά, ενυδατωμένα μήκη κι άκρες κι ανάλαφρα και καθαρά μαλλιά για 72 ώρες. Αυτή τη σειρά αυτόν τον μήνα τη λάτρεψα. Ό,τι ακριβώς λέει το κάνει. Τα μαλλιά μου ήταν λαμπερά και καθαρά για 3-4 μέρες, οπότε απέφευγα τα συχνά λουσίματα τα οποία ξήραιναν τα μαλλιά μου.  Η μαλακτική κρέμα ξέμπλεκε εύκολα τα μαλλιά μου και τα άφηνε απίστευτα μαλακά και μυρωδάτα.  Θα του βάλω ένα 9 στα 10.



Συνεχίζω με το super fine eyeliner της essence. Αυτό το eyeliner δεν με βόλεψε καθόλου επειδή είχε μια πολύ λεπτή μυύτη μαρκαδόρου μπροστά η οποία με δυσκόλευε πάρα πολύ να κάνω σωστά τη γραμμή στα μάτια μου, μόνο αν ήθελα μια πάρα πολύ λεπτή γραμμή σύριζα στις βλεφαρίδες ίσως να το χρησιμοποιούσα. Εκτός από αυτό όμως άλλο ένα μειονέκτημά του ήταν ότι κατά την διάρκεια της ώρας που το φόρουσα άφηνε μια γραμμή πάνω πάνω στον βλέφαρο, κάτι που σημαίνει πως δεν στέγνωνε και παρέμενε υγρό για όση ώρα το φορούσα. Θα του βάλω ένα 4 στα 10. 



Ένα προιόν που λάτρεψα τον Μάιο ήταν ένα αρωματάκι τύπου από τα καταστήματα Lovie. Ήταν η απομίμηση του αρώματος Coconut Passion από Victoria Secret. Μύριζε πάρα πολύ όμορφα και γλυκά καρύδα κι η διάρκειά του ήταν ικανοποιητική. Αν μπορείτε να διακρίνεται στο μπουκάλι έχει μείνει ελάχιστη ποσότητα. Είναι ένα άρωμα που το θεωρώ ιδανικό για το καλοκαίρι, ακόμα κι αν έγω το χρησιμοποιήσα περισσότερο το χειμώνα. Πάντως ενώ φορούσα αυτό το άρωμα τον χειμώνα, θυμόμουν καταγάλανα νερά και κοκτέιλ.  Θα του βάλω 9.5 στα 10.



Περνάω σε μια κρέμα σώματος από τα Dust & Cream και είναι αυτή με το άρωμα μπανάνα. Ενώ η μυρωδιά της είναι πάρα πολύ ωραία και σου θυμίζει κάτι πολύ γλυκό όπως παγωτό μπανάνα  η κρέμα δεν μου άρεσε σχεδόν καθόλου. Είναι πάρα πολύ λιπαρή κατά την άποψή μου με αποτέλεσμα να αφήνει αυτό το άσπρο γλοιώδης αποτέλεσμα που δεν μπορείς να το απλώσεις με τίποτα και που για να το απορροφήσει το δέρμα σου θέλει πάρα πολύ δούλεμα. Παρ' όλα αυτά η ενυδάτωση που προσφέρει είναι καλή. Του βάζω 5 στα 1ο. 



Άλλο ένα προιόν που χρησιμοποιήσα πάρα πολύ το μήνα που μας πέρασε ήταν το αποσμητικό από Nivea σε roll-on talk sensation με πούδρα καολίν. Μου αρέσει πολύ η μυρωδιά του και το γεγονός ότι κρατάει για ώρες. Αν και αναφέρει ότι είναι αντιδρωτικό, εγώ δεν παρατήρησα κάτι τέτοιο, πράγμα που δεν με πείραζε καθόλου. Επίσης σε αυτό το αποσμητικό μου αρέσει ότι η υφή του είναι πολύ απαλή στο δέρμα και στεγνώνει πολύ εύκολα, οπότε δεν αφήνει σημάδια σε ρούχα. Του βάζω ένα 8.5 στα 10.



Τελευταίο προιόν για το οποίο θα σας μιλήσω είναι η πούδρα από Lovie. Δεν μου άρεσε σχεδόν καθόλου και καταβάλω μεγάλες προσπάθειες στο να την καταναλώσω και να τη ξεφορτωθώ. Αυτό που δεν μου άρεσε ήταν ότι κάθεται πολύ βαριά στο πρόσωπο και το αποτέλσμα φαίνόταν πολύ κέικι. Επίσης καθόταν σε κάποια ξηρά σημεία, με αποτέλεσμα να τα αναδικνύει έντονα. Του βάζω 3 στα 10.



Ένα βιβλίο που διάβασα και μου άρεσε αρκετά ήταν από Φρέντυ Γερμανό το υγρές νύχτες για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε ολοκληρομένο review ΕΔΩ



Μια σειρά που παρακολούθησα μέσα στον μήνα είναι από το κανάλι Alpha και είναι το σόι σου.  Είναι μια σειρά με ένα πολύ όμορφο και έξυπνο χιούμορ, καθώς και εκπληκτικές ερμηνείες από τους ηθοποιούς. Είναι σίγουρα μια πολύ καλή και ξεχωριστή δουλειά από έλληνες συντελεστές. Αν δεν την έχετε δει σας προτείνω με τα μάτια κλειστά να δείτε έστω και ένα επεισόδιο



Αυτά είχα να σας πω, ελάτε στα σχόλια να συζητήσουμε για τα δικά σας αγαπημένα, γράψτε μου αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα προιόντα και τα λέμε σε ένα επόμενο post! Φιλάκιααα!!

Με αγάπη, Μαρίνα

~...Ό,τι μπορείς να ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις...~  

Camera: Nikon Coolpix s3700
Photo editor: Be funky.gr  


  

 



 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου