Ετικέτες

Τετάρτη 6 Απριλίου 2016

Spring outfits (a.k.a Goodbye Winter)

Γεια σας κορίτσια μου! Αρχικά συγνώμη που δεν κατάφερα να ανεβάσω post την Τρίτη, αλλά λόγω φόρτου εργασίας το πρόγραμμά μου με κράτησε μακριά από τον υπολογιτή μου αυτές τις ημέρες. Ύστερα είμαστε κι επισήμως στην καρδιά της καλύτερη εποχής του χρόνου: της Άνοιξης! Οπότε εγώ εμπνευσμένη από τη διάθεσή μου και τα γούστα μου επέλεξα να σας δείξω μερικά outfits για όλες τις ώρες από τα οποία θα μπορέσετε να σκεφτείτε δικούς σας συνδυασμούς με τα ρούχα που έχετε ή που σκοπεύετε να πάρετε. Πάμε να τα δούμε...



A morning outfit

Ένα καθημερινό -ίσως και λίγο σκισμένο- τζιν, μια απλή μπλούζα, ένα καρό πουκάμισο δεμένο στη μέση και τα αγαπημένα σας σταράκια είναι ιδανικό outfit για ένα πρωινό καφέ ή βόλτα.

An afternoon outfit
 Ένα ψηλόμεσο τζιν, μια high neck λευκή μπλουζίτσα, ένα πολύχρωμο κιμονό, μαύρα μποτάκια και μακρύ κολιέ είναι μια πολύ όμορφη επιλογή για θέατρο, σινεμά, καφέ ή και βόλτα.


A night outfit 

Μια ψηλόμεση λουλουδάτη φούστα, ένα crop top μαύρο, μια ζεστή μπεζ ζακέτα και τα μαύρα σας ψηλά μποτάκια είναι μια μοδάτη επιλογή για το πάρτι ή το club. 

Αν σας άρεσε αυτό το post και θέλετε κι άλλα παρόμοια, αφήστε μου ένα σχόλιο από κάτω και γίνετε μέλη στο blog ώστε να το μάθετε πρώτες. 
 Με αγάπη, Μαρίνα.

  Πρόγραμμα Blog:
Κάθε Παρασκευή και κάθε Τρίτη νέα ανάρτηση  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου