Ετικέτες

Πέμπτη, 14 Απριλίου 2016

Oggi and Hondos Center Haul

Γεια σας ομορφιές μου. Σήμερα θα κάνω ένα post που είχα καιρό να κάνω κι αυτό είναι ένα beauty haul μετά από επίσκεψή μου στα Oggi της Πατησίων στο κέντρο της Αθήνας και στα Hondos της Ομήρου στη Νέα Σμύρνη. Πάμε να τις δούμε...



Ξεκινάω με Oggi και 2 προιόντα από τη Byphasse.

Το πρώτο είναι ένα μεγάλο πακέτο μαντηλάκια ντεμακιγιάζ, με αλόη βέρα. Δυστυχώς δεν με βόλεψαν ως ντεμακιγιάζ επειδή δεν μου έβγαζαν καλά το μακιγιαζ και με έτσουζαν σε πρόσωπο και μάτια. Τα χρησιμοποιώ όμως για να αναζωογονώ το πρόσωπό μου μετά το γυμνάστηριο.

Το δεύτερο είναι μια κερατινή σε σπρέι, την οποία την πήρα και για θερμοπροστατευτικό αλλά και για να επανορθώνει τα ξηρά κι ευαίσθητα μαλλιά μου.



Περνάω σε μια ενυδατική κρέμα από την Nivea. Είναι για κανονικές επιδερμίδες, μυρίζει την κλασσική κρέμα Nivea, χαρίζει ενυδάτωση, ξυπνάει το δέρμα το πρωί κι έχει spf 15.



Ύστερα έχω άλλα 2 προιόντα μακιγιάζ από BellaOggi.

Η πρώτη είναι μια παλέτα σκιών με αποχρώσεις για μπλε smoky. H αποδόσεις όπως θα δείτε παρακάτω είναι μέτριες κι η διάρκεια με βάση γίνεται καλή.

Η δεύτερη είναι η μάσκαρα Lash up all in one touch που έχει πολύ ωραίο βουρτσάκι. Χαρίζει καμπυλότητα, έντονο μαύρο αποτέλεσμα, όγκο, μήκος και διαχωρισμό στις βλεφαρίδες.

 

Επίσης έχω 2 προιόντα για τα χείλη από Oggi.

Το πρώτο είναι ένα lip stain από Annie το magic matt lipcolor 12h, το νούμερο 9. Είναι ένα υπέροχο μωβοροζ χρώμα που μένει ματ στα χείλη για άπειρες ώρες αν δεν φάτε κάτι.

Το δεύτερο είναι ένα Lip Balm από Maybelline New York η απόχρωση 060. Έχει μια υφή σαν ζελεδάκι και μυρίζει φρουτώδες. Η ενύδατωση που δίνει είναι καλή κι αφήνει ένα ελαφρύ ροζουλί λαμπερό χρώμα στα χείλη.


 
 


Περνάω σε Hondos Center.

Αρχικά έχω μαντηλάκια ντεμακιγιάζ Nivea Creme Care. Μυρίζουν σαν την κλασσική κρέμα και τα νιώθω αρκετά ενυδατικά. Κάνουν καλό ντεμακιγιάζ αλλά τσούζουν λίγο στα μάτια.

Μετά πήρα το αγαπημένο μου αποσμητικό από Dove το original το οποίο έχει 1/4 ενυδατική κρεμά, οπότε ενυδατώνει ωραία την περιοχή της μασχαλής. Επίσης μυρίζει καθαριότητα κι έχει μια πολύ καλή διάρκεια.



Είχε προφορά ανιβακτηριακά μαντηλάκια Hankies τα οποία είχαν 2+2 δώρο. Δηλαδή 4 πακέτα με 2 ευρώ περίπου. Πολύ καλά μαντηλάκια, τα αγαπώ.



Τέλος, πήρα μια βούρτσα τύπου Tangle Teezer που επιτέλους ήρθαν στην Ελλάδα. Λόγω της τοποθέτησης των δοντιών της αγκαλιάζει και δεν σπάει την τρίχα. Την έχω αγαπήσει ήδη.

Και πήρα 4 κοκαλάκια για τα μαλλιά που υπόσχονται πως λόγω του υλικού και της ελαστικότητας τους δεν σπάνε την τρίχα.



Ελπίζω το post να το βρήκατε ενδαφέρον και να πήρατε ιδέες για δικές σας αγορές. Σας φιλώ όλους και τα λέμε σε ένα επόμενο. Γεια σαςςς!

Με αγάπη, Μαρίνα