Ετικέτες

Παρασκευή 18 Μαρτίου 2016

Unboxing: Sis-style.gr

Χαίρεται! Παρασκευή σήμερα κι έχουμε beauty ανάρτηση. Θα ξεπακετάρω λοιπόν ένα πακετάκι που μου ήρθε από το site Sis-Style.gr. Έτσι θα σας δείξω τι παρήγγειλα από το site αυτό καθώς και τις εντυπώσεις μου. 




Αρχικά θα ξεκινήσω λέγοντάς σας ότι πλήρωσα με αντικαταβολή, χωρίς καμία απολύτως χρέωση. Τα μεταφορικά τους με την Ελτά είναι στα 5€, αλλά με παραγγελίες άνω των 30€ είναι δωρεάν. Τα προιόντα μου ήρθαν σε ένα πολύ ωραίο φάκελο πολύ προστατευμένο μέσα, με αυτόκολλητο σχεδόν όλα τα προιόντα γύρω από το καπάκι,  με μια κορδελίτσα γύρω από το φάκελο και ένα αυτοκόλλητο-καρδούλα που έγραφε να έχεις μια υπέροχη μέρα. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι κάτω στον φάκελο γράφει To: Μαρίνα, το οποίο σημαίνει ότι προσέχουν πολύ τα δεματάκια που στέλνουν. 



Αρχικά, μόλις ανοίξεις το φάκελο, βλέπεις την απόδειξη, ένα ροζ χαρτί που γράφει thank you κι ένα μαρτάκη που μου το έδωσαν δώρο μαζί με το φάκελο. Επίσης μου έστειλαν ένα ακόμη δωράκι, ένα σαπούνι από την εταιρεία Papoutsanis, που μυρίζει πάρα πολύ ωραία.



Ξεκινάω με αυτά που έχω παραγγήλει και πρώτο είναι το αδιάβροχο μηχανικό μολύβι από Golden Rose, νούμερο 01. Έχει μια πολύ ενδιαφέρουσα μυτούλα μπροστά και το βρίσκω γενικά αρκετά βολικό. Τιμή: 3.90€



Συνεχίζω με ένα σετ gel μανό της Golden Rose που υπόσχεται ότι το μανικιούρ κρατάει πάνω από 7 ημέρες. Το χρώμα είναι ένα κόκκινο και έχει μαζί και το top coat του. Ανυπομονώ να τα δοκιμάσω. Τιμή: 5€

 

Παρακάτω έχω ένα κραγιόν πάλι από την εταιρεία Golden Rose κι είναι ένα nude χρωματάκι σε απόχρωση του καφέ. Είναι μαλακό και στη συνέχεια γίνεται ματ. Τιμή: 3,40€



Περνάω στο Honolulu Bronzer απο W7. Έχει εξαιρετική απόδοση κι ένα πολύ μαλακό αξιοπρεπές βουρτσάκι με το οποίο μπορείτε να κάνετε τα κοψίματά σας. Τιμή: 5,50€



Ένα ρουζ ακόμα μπήκε στη συλλογή μου κι είναι από W7 τη σειρά Candy Blush και στην απόχρωση Galactic. Έχει ένα απαλό ροζόροδακινί χρώμα χωρίς ιδιαίτερη απόδοση, που ταιριάζει πάρα πολύ για ένα καθημερινό μακιγιάζ. Τιμή: 3,50€



Σε συνέχεια έχω από W7 το prime magic - anti redness. Είναι πράσινο και έχει την υφή που έχουν τα περισσότερα primer που μοιάζει με σιλικόνη. Τιμή: 7€


Τελειώνω με το power puff απο W7. Είναι μια πολύ καλή απομίμηση των beauty blender. Συγκεκριμένα είναι ένα φούξια σφουγγαράκι που μπορείτε να απλώσετε με αυτό το foundation, το consealer κι άλλα προιόντα για τη βάση του προσώπου σας, για να αφήνει τελείωμα πιο φυσικό. Τιμή: 5€



Αυτά ήταν τα προιόντα, αν συνηθίζετε παραγγελίες μέσω internet είναι μια πολύ καλή επιλογή. Ελπίζω να σας άρεσε το post περιμένω τα σχόλια σας και σας φιλώ γλυκά. 
Με αγάπη, Μαρίνα.

5 σχόλια:

  1. Παρήγγειλα και εγω απο το συγκεκριμένο site..εμεινα οχι απλα ικανοποιημενη αλλα κ κατι παραπανω..το λατρεψα...κυριως γι αυτο το μοναδικο τροπο αντιμετωπισης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνω κι εγω! Τα προιοντα ειναι καταπληκτικα κ υπαρχει πολλη καλη εξυπηρετηση!

      Διαγραφή
    2. Θα συμφωνήσω κι εγώ κορίτσια μου σε αυτά που είπατε. Το μόναδικό που με χάλασε λίγο ήταν τα ακριβά μεταφορικά. Θεωρώ πολλά 5€.

      Διαγραφή
  2. Είναι όλα υπέροχα! Θέλω πολύ να δοκιμάσω το Honolulu Bronzer απο W7! Φαίνεται ωραίο!
    Να τα χαρείς όλα <3
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου το προτείνω. Το δοκίμασα σήμερα και ξετρελλαθηκα..

      Διαγραφή