Ετικέτες

Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2016

Movie - Day Season 1 Episode 1: The Boy

Γεια σας και καλώς ήρθατε πίσω στο blog μου! Σήμερα θα κάνουμε ένα πολύ διαφορετικό post. Εδώ και αρκετό καιρό ήθελα να ξεκινήσω 3 νέες σειρές αναρτήσεων. Τις: Movie - Day, Series - Day και Book - Day. Οπότε σήμερα ξεκινάμε με την πρώτη ανάρτηση της σειράς: Movie - Day. Θα σας μιλήσω λοιπόν για την ταινία: The Boy

 

Πληροφορίες

Είδος: Τρόμου
Έτος: 2016
΄Εγχρωμη
Διάρκεια: 97'
Αμερικάνικη
Γλώσσα: Αγγλικά
Διανομή: ODEON
Σκηνοθεσία: William Brent Bell
Σενάριο: Stacey Menear
Ηθοποιοί: Rupert Evans, Lauren Cohan κ.α
Imdb: 6.2/10

Επίσημη περίληψη
Η νεαρή Γκρέτα αναλαμβάνει μια δουλειά νταντάς σε ένα μικρό απομακρυσμένο αγγλικό χωριό. Όταν φτάνει, ανακαλύπτει ότι το οκτάχρονο αγόρι που θα πρέπει να φροντίσει είναι στην πραγματικότητα μια μεγάλη πορσελάνινη κούκλα, στην οποία οι γονείς φέρονται σαν να είναι πραγματικό παιδί στην προσπάθειά τους να ξεπεράσουν τον χαμό του γιου τους. Έχοντας παραβιάσει μια σειρά αυστηρών κανόνων στην φροντίδα της κούκλας, ανησυχητικά γεγονότα κάνουν την Γκρέτα να υποψιαστεί ότι η κούκλα μπορεί να είναι ζωντανή…

Trailer 
  

Η γνώμη μου 

Αρχικά να πω πως μου άρεσε αρκετά. Η υπόθεση της ταινίας ήταν αρκετά ενδιαφέρουσα κι η σκηνοθεσία επίσης. Εμένα μου αρέσει όλο το κλίμα και τα γύρω - γύρω των θρίλερ αλλά το παραδέχομαι: Φοβάμαι. Αυτή η ταινία με τρόμαξε μόνο σε 2 σήμεια οπότε το θεωρώ ένα ελαφρύ θρίλερ. Ουσιάστικα είναι μια κοπέλα που πάει για νταντά σε ένα σπίτι και εκεί καταλαβαίνει ότι το παιδί που πρέπει να προσέχει είναι μια κούκλα. Οι γονείς του παιδιού της  δίνουν μια σειρά εντολών που πρέπει να τηρεί για τη φροντίδα του παιδιού, αλλά εκείνη δεν ακολουθεί καμία από αυτές και μετά αρχίζουν να συμβαίνουν διάφορα περίεργα πράγματα. Μπορώ να πω πως με κράτησε σε πολύ αγωνία μέχρι και το τέλος της ταινίας. Δεν έχασα  σε κανένα λεπτό το ενδιαφέρον μου κι ούτε ένιωσα βαρετά σε κάποιο σημείο. Σίγουρα το τέλος δεν ήταν καθόλου προβλέψιμο κι αυτό το βάζω στα υπερ. 

Η πρότασή μου  

Εγώ προτείνω αν σας αρέσουν τα θρίλερ, αλλά τα φοβάστε κιόλας, να πάτε να τη δείτε. Επίσης αν σας αρέσουν οι ταινίες μυστήριου αλλά και με λίγη δόση τρόμου (που προσωπικά τις λατρεύω), να την δείτε οπωσδήποτε. Αν όμως σας αρέσουν πολύ τα θρίλερ κι έχετε δει όλα τα θρίλερ που υπάρχουν, κατά τη γνώμη μου θα το θεωρήσετε ανιαρό

Η Βαθμολογία μου: 8/10  

Πείτε μου αν την έχετε δει και πως σας φάνηκε. Γίνετε μέλη στο blog μου και θα τα πούμε σε ένα επόμενο post! Φιλάκιαα!!
Με αγάπη, Μαρίνα  
  
  


4 σχόλια:

  1. Kοίτα να δεις σύμπτωση! Μόλις την έβαλα να φορτίζει online και μπήκα για λίγο blogger και είδα αυτό το post! Χαίρομαι που δεν είναι βλακεία και είναι στο "χαλαρό" είδος γιατί και εγώ δεν το έχω και πολύ με τα τρομακτικά! :P Φιλιά!

    Εύα x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΘΕΛΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΗΝ ΔΩ. ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΤΟ ΔΑΣΟΣ .
    ΜΑΡΕΣΕ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΟΥ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το δάσος θα πάω να το δω αυτή την εβδομάδα, οπότε θα κάνω post και για αυτό σύντομα! Ευχαριστώ πολύ! <3

      Διαγραφή