Ετικέτες

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

Αγαπημένα Δεκεμβρίου & Ιανουαρίου

Γεια σαςςς!!! Καλό μήνα και καλή εβδομάδα σε όλες εύχομαι! 1η του Φλεβάρη σήμερα και θα κάνουμε τα αγαπημένα των δύο μηνών που μόλις έφυγαν, Δεκεμβρίου & Ιανουαρίου. Ήθελα να ανεβάσω πιο νωρίς το post αυτό αλλά το κινητό μου είχε μπλοκαρει και δε μπορούσα να περάσω τις φωτογραφίες στο laptop. Πάμε λοιπόν να τα δούμε...
 

  Ξεκινάω με ένα προιόν μακιγιάζ. Το προιόν που χιλιοφόρεσα το μήνα αυτό είναι το bronzer essence sun club για πιο ανοιχτές επιδερμίδες. Είναι ό,τι πρέπει για ένα ελαφρύ μαύρισμα το χειμώνα. Έχει εξαιρετική διάρκεια κι απόδοση.

 

Περνάω σε αποσμητικό κι αυτό είναι το B.U in action soft skin. Πραγματικά αυτό το αποσμητικό είναι ό,τι καλύτερο έχω δοκιμάσει. Είναι φιλικό προς την επιδερμίδα, δε μου προκαλεσε φαγούρα ή κοκκινίλες και μυρίζει πολύ όμορφα. Ικανοποιητική διάρκεια.
 
  

Δεν μπορούσα φυσικά να μη συμπεριλάβω ένα άρωμα στα αγαπημένα μου. Το αγαπημένο μου λοιπόν αυτούς τους μήνες είναι το τύπου Modern Muse Estee Lauder από το αρωματοπωλείο s-mall στον Νέο Κόσμο. Έχει απίστευτο άρωμα και πολύ καλή διάρκεια.

 

Αγαπημένο Body Butter για αυτούς τους μήνες ήταν το Body Butter Caramel Valley. Έχει την πιο όμορφη μυρωδιά που έχω μυρίσει ποτέ στη ζωή μου. Χωρίς πλάκα. Δεν είναι καθόλου λιπαρή η σύστασή του και χαρίζει πολύ πλούσια ενυδάτωση.

 

Τελευταίο από προιόντα έχω το Νερό ντεμακιγιάζ Micellaire Garnier. Ένα νεράκι που αφαιρεί τα πάντα. Το χρησιμοποιώ καθημερινά και μπορώ να πω ότι είναι το καλύτερο ντεμακιγιάζ από αυτά που έχω δοκιμάσει. Δεν μου προκαλεί καμιά ευαισθησία, κανένα τσούξιμο.  

 

Πάω τώρα στα πιο άσχετα αγαπημένα, ξεκινώντας με αγαπημένη σειρά Δεκεμβρίου & Ιανουαρίου. Από ξένες σειρές ολοκλήρωσα τον 1ο κύκλο του Scream Queens. Ήταν πολύ ωραίο καθώς σε κρατούσε σε αγωνία αλλά και σε μια περιέργεια. 

 

Αγαπημένο τραγούδι ήταν ο φύλακας άγγελος από τον Γιάννη Κότσιρα. Το άκουσα πολύ συχνά μέσα σε αυτούς τους μήνες και πάντα όταν το άκουγα αυτό το τραγούδι με άγγιζε.



Αν και δεν το έχω τελειώσει ακόμα, αλλά αγαπημένο βιβλίο αυτούς τους μήνες είναι το σπίτι δίπλα στο ποτάμι της αγαπημένης μου Λένας Μαντά. Αυτό το βιβλίο είναι απίστευτο. Έχει πάθος, θέληση, ελπίδες και πολλή συγκίνηση.  


 


Και τέλος αυτούς τους μήνες είδα πολλές ταινίες: the D.U.F.F, two night stand, αγάπα σαν να μην υπάρχει αύριο. Αλλά αυτή η ταινία που  πραγματικά ξεχώρισε είναι ο Ένας άλλος κόσμος του λατρεμένου μου Χριστόφορου Παπακαλιάτη. Μια ταινία που όλες πρέπει να δείτε. Έχει πολλά στοιχεία από τη καθημερινότητα στην Ελλάδα, μεγάλη δόση ρεαλιστικότητας και πολλή συγκίνηση. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι περνάει πολλά σημαντικά μηνύματα. 


Μη ξεχάσετε να μου γράψετε κάτω τα δικά σας αγαπημένα. Μέχρι το επόμενο post μη ξεχνάτε ότι ό,τι μπορείτε να ονειρευτείτε μπορείτε και να το πραγματοποιήσετε...
Με αγάπη, Μαρίνα.  

9 σχόλια:

  1. Τι ωραίο που φαίνεται το bronzer της essence! Θα το αναζητήσω μόλις τελειώσει το δικό μου. Το Modern Muse όντως λατρεμένο. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ αρώματα τύπου απο το συγκεκριμένο κατάστημα, θα το έχω υπόψη. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραίο μαγαζάκι καθώς εκτός από καλλυντικά κι αρώματα έχει επίσης τσαντούλες, πορτοφόλια κ.ο.κ.

      Διαγραφή
  2. Είχα πάρει ένα bronzer από την essence πριν 3 χρόνια περίπου.Το πόσο το ευχαριστήθηκα δεν λέγεται. Άραγε θα το βρω πάλι?
    Το Body Butter έχει καραμελένιο άρωμα??? Αν ναι δεν θα μου ξεφύγει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ το είχα πάρει σχετικά πρόσφατα οπότε λογικά θα το βρείς! Το body butter έχει μια πολύ γλυκιά και ζεστή μυρωδιά καραμέλας! Είμαι σίγουρη ότι θα τη λατρέψεις!

      Διαγραφή
  3. Το βιβλίο υπέροχο! Είναι από τα αγαπημένα μου της Μαντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το βιβλίο υπέροχο! Είναι από τα αγαπημένα μου της Μαντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου!!! Όσο για το βιβλίο δίπλα στο ποτάμι , είναι απλά υπέροχο , φανταστικό , δεν έχω λόγια... Έκλαψα λες και τα έβλεπα μπροστά μου... Έχω διαβάσει αρκετά βιβλία και αυτό είναι το αγαπημένο μου!!!

    Κάνω εγγραφή στο blog σου!!
    Αν θέλεις μπες να δεις και το δικό μου!!!

    http://vasilikinibeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματικά τόσο αληθινό που δεν μπορείς να μη κλάψεις διαβάζοντάς το! Κι εγώ όσα βιβλία και να χω διαβάσει αυτό δεν το ξεπερνάει κανένα! Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή