Ετικέτες

Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016

Collective haul (Hondos Center, H&M κ.α)

Κρύο... Πολύ κρύο... Πάρα πολύ κρύο... Αλλά δεν πτοήθηκα και κατάφερα το Σάββατο που μας πέρασε να βγώ για ψώνια... Πάμε να δούμε λοιπόν τι πήρα..


 



 Concealer essence stay natural 01: Ξεκίνησα τις αγορές μου από τα Hondos center της Ερμού, από όπου τίμησα το stand της αγαπημένης Essence. Αρχικά πήρα ένα Concealer το οπόιο δίνει ένα φυσικό αποτέλεσμα. Δηλαδή δίνει πολύ φωτεινότητα κάτω από τα μάτια αλλά δυστυχώς λίγη κάλυψη. Η τιμή του ήταν γύρω στα 2,50€.



Mascara essence maximum destination: Συνεχίζω με Essence, αλλά αυτή τη φορά με μία mascara. Αυτή η mascara είναι κατάλληλη για να δώσει πολύ μάκρος στις βλεφαρίδες σας, καθόλου όμως όγκο. Για αυτό το λόγο προτιμώ να τη βάζω το πρωί. Έχει ένα πολύ ωραίο πλαστικό βουρτσάκι το οποίο αγκαλιάζει τις βλεφαρίδες. Η τιμή του ήταν γύρω στα 4€.



Mascara essence Lash princess: Πάλι Essence, πάλι mascara και μαλιστα μία από τις αγαπημένες μου. Δηλώνω ερωτευμένη με αυτό το προιόν. Έχει τρίχινο βουρτσάκι και πραγματικά δίνει εφέ ψεύτικων βλεφαριδών. Δεν σας την προτείνω αν θέλετε οι βλεφαρίδες σας να είναι τέλεια χωρισμένες η μια από την άλλη. Η τίμη της γύρω στα 4€. 




  Catrice matt mousse make up 12h 025 nude beige: Επίσης από το Hondos Center αγόρασα ένα foundation από την Catrice. Είναι ένα ελαφρύ make up που χαρίζει φυσική κάλυψη και ωραίο ματ αποτέλεσμα. Σίγουρα όμως δεν κρατάει 12 ώρες. Είχε κάπου στα 6€. 





L'oreal infallible 24h matte 22 radiant beige: Πέρασα κι από το stand της L' oreal η οποία είχε μία προσφορά όλα τα προιόντα infallible στα 12,95€. Οπότε μου δόθηκε η ευκαιρεία να δοκιμάσω το ματ foundation της σειράς. Το έχω δοκιμάσει μία φορά και μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα. Έχει καλή κάλυψη χωρίς όμως να έχουμε το φαινόμενο ''μάσκα''. 



  Batiste dry shampoo for brunettes: Τέλος από το Hondos Center πήρα ένα batiste και συγκεκριμένα αυτό για τις μελαχρινές που υποτίθεται ότι βγάζει χρώμα. Η αλήθεια είναι πως ούτε τόσο καλά αφαίρεσε την λιπαρότητα αλλά και τα μαλλιά μου είχαν πολλά ασπράκια. Απο εδώ και πέρα θα προτιμώ το original  περισσότερο από τα αλλά. Πιστεύω είναι το καλύτερο. Η τιμή του γύρω στα 4€.

 
Golden Rose matte lipstick crayon: Πέρασα από τα Dust and Cream και πήρα ένα από τα καινούργια κραγιονάκια της Golden Rose. Η απόχρωση είναι ένα σκούρο κόκκινο. Αυτά τα κραγιόν είναι βουτυρένια και πολύ μαλακά στα χείλη, καθώς στεγνώνουν ματ κι έχουν εξαιρετική διάρκεια για την τιμή τους, η οποία είναι κάπου στα 4€.
 Speed cleanser spray H&M: Πέρασα και από τα H&M για να δω για ρούχα και μεταξύ άλλων πήρα ένα σπρέι από τη σειρά καλλυντικών των H&M που υπόσχεται ότι καθαρίζει τα πινέλα. Το χρησιμοποιώ αν θέλω να χρησιμοποιήσω άλλο χρώμα σκιάς ή ρουζ με το ίδιο πινέλο, ειδικά αν το δεύτερο χρώμα είναι πιο ανοιχτό από το πρώτο. Κάνει κανονικά τη δουλειά του κι η τιμή του ήταν γύρω στα 4€. 
 
 Bioten skin moisture eye make up remover: Τελειώνω με αγορές από το σούπερ μάρκετ της γειτονιάς μου το οποίο είχε πολύ καλές προσφορές σε προιόντα περιποιήσης. Συγκρατήθηκα όμως και πήρα μόνο δύο. Η πρώτη είναι μια θρεπτική λοσιόν ντεμακιγιάζ για τα μάτια με εκχυλίσματα βαμβακιού. Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα κι η τιμή του μετά την έκπτωση ήταν στα 2,50€.

 
 Nivea micelair water for sensitive skin: Το δεύτερο προιόν είναι το Micelaire νεράκι καθαρισμού από nivea που υπόσχεται ότι καταπολεμάει την ξηρότητα το τράβηγμα και τις κοκκινίλες. Αν και δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα με αυτά ήθελα να το πάρω επειδή μου φαινόταν ακριβό για 200ml χωρίς την έκπτωση. Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα κι η τιμή του μετά την έκπτωση ήταν στα 3,50€.



Μην ξεχάσετε να μου γράψετε αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προιόντα ή αν έχετε πάρει τίποτα τώρα τελευταία... Γίνετε μέλη στο blog μου για να γίνουμε όλοι μαζί μια παρέα.

Με αγάπη, Μαρίνα. 

6 σχόλια:

  1. πολυ ομορφο το post σου!!!!! καλο φορετααα.. και δεν εχω δοκιμασει κανενα απ οτα προϊόντα που πήρεςς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα περισσότερα σου τα προτείνω ανεπιφύλακτα!! Ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  2. Έχω καιρό να επισκεφτώ την essence θα πάω να ρίξω μια ματιά!
    Επίσης θέλω πολύ να δοκιμάσω τα matte lipstick crayon της Golden Rose!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο ποστ. Εγώ έχω δοκιμάει από Essence την lash princess μάσκαρα.Μου αρέσει πάρα πολύ το αποτέλεσμα που δίνει στις δικές μου βλεφαρίδες. Το foundation από loreal θα το ευχαριστηθείς πάρα πολύ,είναι εκπληκτικό. Θα χαρώ πολύ να σε δω και από το δικό μου μπλογκοσπιτάκι. http://marosbeautyworld.blogspot.gr/ Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τα δύο προιόντα είναι εξαιρετικής ποιότητας. Ευχαριστώ πολύ :)

      Διαγραφή